Odżywki a wysiłek fizyczny

Zdrowie

Autor:

Przyjmowanie jakiegokolwiek wysiłku fizycznego powiązane jest z koniecznością, po jego ukończeniu, uzupełnienia zapasów organizmu, które pozostały zużyte na pracę mięśni w czasie jego trwania. Zmęczenie materiału jest symetryczne do wielkości wysiłku. Jeśli był on niewielki, nie wypada żadnych szczególnych uzupełnień, bowiem organizm da sobie poradę z brakami w trakcie kolejnego posiłku. Kiedy był gigantyczny, ale jednorazowy, to potrzebne jest większe uzupełnienie braków, jakkolwiek potem, prócz solidnych zakwasów nie powinno być jakichkolwiek konsekwencji. Sprawa ma się całkiem inaczej, kiedy wysiłek jest kolosalny i w dodatku metodyczny. Tak jak na przykład u osób, które mnóstwo ćwiczą na siłowni.

One chcą się zmęczyć i doprowadzić organizm ludzki, przez żmudne ćwiczenia, do skraju jego możliwości. Bo tylko w ten sposób są w stanie pobudzić mięśnie do rozwoju innowacyjnych, silniejszych włókien i w konsekwencji do większej siły. Lecz żeby ten wysiłek miał sens i przynosił oczekiwane efekty to absolutnie wymagane jest dostarczanie do organizmu ludzkiego wszystkich pomocnych mu składników do zregenerowania się i do budowy nowych struktur mięśniowych.

Bez tego w szybkim czasie rezultaty będą odwrotne od zamierzonych, bowiem rozpoczną być spalane mięśnie, w wypadku braku innych składników energetycznych. Prócz solidnych i prawidłowo zbilansowanych posiłków, znaczącym szczegółem diety każdego systematycznie trenującego są właściwie dobrane suplementy – przetestuj Results CREATIFY. Zadaniem suplementów jest uzupełnienie w organizmie braków wszystkich najważniejszych składników, które są wymagane do właściwego przebiegu wielu procesów chemicznych w komórkach.

Suplementy są też niezmiernie korzystne do szybkiego uzupełnienia braków w węglowodanach, jakie występują zawsze po zwiększonym wysiłku i wielogodzinnym treningu. Jest bo szczególnie istotne, żeby niesłychanie prędko po ukończeniu treningu, dostarczyć sobie trafnej dawki węglowodanów, żeby prędko uzupełnić braki. Wtedy regeneracja następuje o dużo skuteczniej i prędzej. A to z kolei jest nadzwyczaj istotne dla zachowania sił oraz gotowości do kolejnego treningu za dzień, czy dwa.

Comments are closed.